Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Frame Tagları Nasıl Kullanılır?
#1
Dediğimiz gibi, bir sayfayı karelere bölmek, bilgileri düzenlemek için çok yararlıdır. Çerçeveleri kullanarak, sitenin tüm Web panellerine veya sayfalarına gereksiz bilgiler eklemekten kaçınabilirsiniz. Örneğin, tüm Web panellerinin şirketin logosunun yanı sıra üstte bir afiş varsa, o zaman bir çerçeve tanımlayabilirsiniz, böylece bu görüntüleri tüm Web panellerine dahil etmek gerekli değildir.



Bu iş nesnesinde, özellikle menüyü uygulamadan ayırmak için genexus'tan çerçevelerin nasıl yönetileceğine dair bir örneğimiz var. İş nesnesi, çerçevelerin tanımı, menüleri dinamik olarak tanımlamak için bir yapı ve ilgili Web panelleri içeren bir örnek sayfa içerir.



İş nesnesinde bulunan 3 Web paneli vardır: Menü, Menuİmg ve ana.

Bu onların bir açıklaması:



Menü: bu Web paneli böylece kullanıcı bir resmin üzerine tıklayarak bunları genişletmek için izin, menülerin açıklamaları görüntüler. Seçeneklerden herhangi birine tıklandığında, veritabanına girilen url, ana sayfaya karşılık gelen çerçeveye yüklenir (sağ çerçeve).

Menuİmg: bu Web paneli, menülerin seçenekleriyle ilişkili görüntüleri görüntüler, böylece kullanıcının bunları genişletmesine izin verir. Resimlerden herhangi birine tıklandığında, yukarıda açıklanan iş nesnesi gibi çalışır.

Ana: bu Web paneli, geliştirmek istediğiniz uygulamanın ana Web Paneline karşılık gelmelidir.



Bu açıklamaları (Web paneli menüsü) ile menüyü kullanarak, çerçeveler ile ana sayfanın bir görünümüdür):


Bu iş nesnesini bir uygulamaya eklemek isterseniz, verme dosyasını yerel diske kopyalayın ve birleştirmeyi gerçekleştirmek için GENEXUS bilgi Yöneticisi'ni kullanın.

Buna ek olarak, bilgi tabanının dizini altındaki bir resim dizininde bulunan görüntüleri kopyalamanız gerekir.

Son olarak, dosya çerçevelerini kopyalamanız gerekir.web panellerinin aktarılacağı Web sunucusunun dizinine html ve bu sayfayı uygulamanın ana sayfası olarak adlandırın/çağırın.


2000'lerin başında, başlık elemanları (H1, H2, H3) gerçek sıralama faktörleriydi. Sıralamak istiyorsanız anahtar kelimelerinizi başlıklara eklemek zorunludur.

Ama uzun yıllar böyle olmadı. Ancak, başlık etiketleri anahtar kelimeler hakkında endişelenmenize ortak bir SEO uygulamadır.

“Rote” kelimesi, düşünmeden mekanik ve alışkanlıktan bir şeyler yapmak anlamına gelir. Başlık etiketlerine anahtar kelimeler eklemek, bir rote SEO uygulaması haline geldi. Alışkanlıktan yararlı ama çünkü bitmiş değil. Herhangi bir sorgunun çoğu için en üst sıralarda yer alan sitelere bir göz atın ve büyük olasılıkla anahtar kelimelerle başlık etiketleri ekleyen siteleri görmeyeceksiniz.


Mueller, başlık etiketlerinin hala bir sıralama faktörü olduğu inancında, başlıklara mekanik olarak anahtar kelimeler eklemenin rote ve modası geçmiş SEO uygulamasını çürüterek cevabına başlar. Başlıkların abartıldığını ve bazılarının başlıkların gereğinden fazla olduğunu ima ettiğini söylüyor.

Bu Mueller ne dedi:

Bence genel olarak, başlıklar, en uygun başlıkların ne olması gerektiği konusunda birçok teorik tartışmaya çekilmek çok kolay olduğu anlamında biraz abartılıyor.

John Mueller, Google'ın başlıkları olması gerektiği şekilde okuduğunu açıklamaya devam etti; bu, başlığı takip eden paragrafların konusunun ne olduğunu anlamak içindir.

Arama söz konusu olduğunda başlıkları kullanıyoruz. Ancak bunları sayfalardaki içeriği daha iyi anlamak için kullanıyoruz.

H1 başlıklarının H2 başlıklarına göre bir sıralama faktörü olarak daha önemli olduğu ve H2 başlıklarının H3 başlıklarına göre daha önemli (bir sıralama faktörü olarak) olduğu ve eski ve rote SEO inancı. Rote SEO inanç, en önemli anahtar kelimelerini en üst düzey başlığa ve alt düzey başlık öğelerinde daha az önemli anahtar kelimelere koymasıdır.

Başlık etiketlerinin göreceli önemi, H1'in H2'den daha önemli olduğu, 15 yıl önce gerçek bir sıralama faktörü olarak kullanıldı.
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi